4 Mayıs 2012 Cuma

Aşk-ı Deniz Derya



özlüyorum ama neyi ?   ;)

AŞK-I DENİZ DERYA

 
Kokunu,
tadını, tuzunu ,
güneşi  çalmış
çıldırtan dalgalarında
beni boğuşlarını ,
savuruşlarını,
savruluşlarımı ,
sevdamı yüzüme çarpışlarını
sonra
içine çekip sarışlarını ,
sonra
vazgeçmeyişimi,
sana sarılışlarımı 
Özlüyorum ..
özlüyorum mavi çılgın  seni
seni ..


Beni kendine hapsedişlerini
Islatışını ruhumu
hayal tozu serpili  kumlarında
yakı yakı yakan
yakan yaktıran hayalleri
 özlüyorum  …

Yansıtışını bana inat.. ayın ışığının
ateş  kırmızısını
rüzgarının sarılışını usul usul
bir akşam vakti..
sahiplenişini,
derinliğine çekişini,
ruhumu ıslatışını,
durulamanı balçıklı düşüncelerimi
coşkulu huzurunu,
özlüyorum

neydi o martının 
süzülüşü  boylu boyunca üzerinde
 sanki sahibinmiş gibi !
bilmezmisin kıskançlığımın eserlerini ..

sustur  hadi madem beni  işte
 bir gece
lacivertinde yokoluşlarımdaki
sarsıntısı  bak hala içimde




delisi oldum  tutkulu dalgalarının

birkere...geçiremezsin
bitmez ki bu sancı…
sayıyorum zamanın yolunu
an an.. beni kucağına taşıyan  ... 
sor hadi  
bugun günlerden kaçıncı ..

göğe yansı.. 
gökleri  yansıt bana ,
göremediğim …


ısıt sonra
sansın kalbim
sanki gerçekten varmış huzur

gel ...  gitlerimde  
ama
sen
 gitme  …

************
 
(marmara'm, ege'm,kara,akdenizler'ime ;) /

 
deniz kıyısında kaptaniye-yi derya (smrld)  2011


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder